Ko se pojavi nespecnost

Ko se pojavi nespečnost …

Vse več ljudi trpi za motnjami spanja. Vzrokov za to je lahko več, vsak posameznik pa lahko sam presodi, kaj bi to lahko bilo. Se tudi vi soočate s tovrstno težavo? Če ste prikimali, je skrajni čas, da nekaj ukrenete. Nikakor ne čakajte na večer oziroma noč, ko boste lahko brez težav padli v miren spanec. Če se vas nespečnost loteva že dlje časa in to neprekinjeno, se tako stanje ne bo končalo kar samo od sebe.

V nadaljevanju vam bomo predstavili 5 izjemno koristnih nasvetov za odpravljanje nespečnosti. Če jih boste upoštevali, se boste od nespečnosti lahko kaj kmalu poslovili. Če pa vam tudi to ne bo pomagalo kaj dosti, vam svetujemo, da obiščete svojega zdravnika, ki vas bo morda napotil tudi k psihologu.

1. Za nekaj časa zapustite ležišče

Četudi ne morete zaspati, verjetno ostajate v postelji, kjer se premetavate, obračate, negativno razmišljate in podobno. Zaradi tega boste še težje zaspali. Predlagamo vam, da v taki situaciji ležišče zapustite vsaj za pol ure.

V tem času počnite kaj drugega. Pojdite v drugo sobo, v kateri se poskusite sprostiti. Nato se vrnite nazaj v spalnico. Velika verjetnost je, da boste lahko potem hitreje zaspali.

2. Zaposlite svoj um

Nekateri med vami se pred spanjem nikakor ne morete znebiti negativnih misli, ki vam plešejo po glavi. Tudi zaradi teh veliko težje zaspite. V taki situaciji je najbolje, da v roke vzamete kakšno pozitivno naravnano literaturo in tako na primernejši način zaposlite svoj um.

Morda boste med branjem odlične knjige zaspali že po nekaj minutah. Ne priporočamo pa vam, da namesto branja gledate televizijo. Zakaj? Ker sevanje televizijskega ekrana in tudi zvoki televizije samo podaljšajo vašo nespečnost. Knjiga je v tem primeru neprimerljivo boljša pomoč.

3. Lotite se meditiranja ali joge

Če so vaše skrbi prevelike, vam branje knjige najverjetneje ne bo pomagalo kaj dosti. Namesto tega lahko svoj um izpraznite. Najboljši rešitvi pri tem sta meditacija in joga. Vsekakor pa obstajajo še druge številne tehnike, ki vas bodo pospremile v globok in miren spanec.

Če meditacije, joge ali česar koli drugega do sedaj še niste izvajali, si lahko s pomočjo dobrih in poučnih spletnih strani preberete vse o tem. Nekateri lastniki spletnih strani vam tehnike pokažejo celo v obliki video vsebin. Tako jih boste še lažje in hitreje osvojili.

4. V posteljo se odpravite ob pravem času

Eden od najpogostejših vzrokov za nespečnost je tudi ta, da v posteljo hodite ob nepravem času. To pomeni prezgodaj ali pa prepozno. Poskusite spremeniti svoj urnik spanja. Že kaj kmalu boste ugotovili, ali je za vzrok vaše nespečnosti krivo to. Če ni, vzroke iščite drugje.

Najboljše ure za spanje se pričnejo po deveti uri zvečer. Nekatere raziskave pa so pokazale, da človek najbolje spi med enajsto uro zvečer in drugo uro zjutraj. Če hodite spat po drugi uri zjutraj, vedno zamudite najboljši del.

5. Pomirjujoč napitek pred spanjem

Morda pa vas bo v miren in globok ter dovolj kakovosten spanec popeljal že primeren napitek. Nekateri pred spanjem popijejo skodelico toplega mleka, drugi svetujejo pitje metinega čaja. Poskusite tudi s tem in kaj kmalu boste videli, ali vam bo to pomagalo pregnati nadležno nespečnost.