Zakaj uporabljati USB ključ?

Poznamo več oblik shranjevanja digitalnih podatkov. Naprave, ki jih uporabljamo za te namene, lahko razdelimo v tri večje skupine: trdi diski, SD spominske kartice in USB zunanji pomnilnik, ki mu pogovorno največkrat rečemo USB ključ. Uporabniki se včasih težko odločijo, katero izmed treh možnosti izbrati za shranjevanje in prenos svojih podatkov. Vsaka od njih ima namreč svoje prednosti in slabosti, v tokratni objavi pa si poglejmo, katere prednosti prinašajo USB ključi.

Prednosti USB ključev

Zagotovo je največja prednost, ki je povezana z USB ključi, njihova mobilnost in dejstvo, da ne vsebujejo gibljivih delov. Enostavno jih prenašate naokoli, zaradi negibljivih delov pa so izredno zanesljivi, tako da so vaši podatki ves čas varno shranjeni.

USB ključ (usnje)

Kot že ime pove, USB ključi za priklop na računalnik uporabljajo USB vodilo, kar pomeni, da jih lahko preprosto priklopite na skoraj vsak računalnik, s pomočjo ustreznega vmesnika pa tudi na katerokoli mobilno napravo. S tem pa s prednostmi, ki jih nudijo uporabni USB ključi, še nismo končali, predstavljamo vam še dodatne tri.

1. Zanesljivost

Kot smo že omenili, USB ključi ne vsebujejo gibljivih delov. Delujejo na podoben način kot sodobni zunanji ali notranji SSD diski, ki jih uporabljamo na svojih računalnikih, s to razliko, da so bistveno manjši in lažje prenosljivi. Zaradi fiksnih se podatki, naloženi na USB ključ, med uporabo ali prenašanjem ne bodo izgubili.

2. Kapaciteta

Sodobni USB ključi ponujajo kapaciteto spomina od 2 GB do 128 GB ali celo več. Izberete torej lahko takšnega, ki bo povsem ustrezal vašim potrebam. Če boste prenašali zgolj tekstovne dokumente, potem zadoščajo manjše kapacitete, posledično je tak USB ključ cenovno ugoden, saj ga dobite že za nekaj evrov. V primeru, da boste USB ključ uporabili za izdelavo varnostne kopije ali prenos avdio in video vsebin, pa izberete takšnega s čim večjo kapaciteto spomina.

Kvadraten USB ključ s paščkom

Svetujemo vam, da bogato ponudbo USB ključev preverite v spletni trgovini podjetja Habeco d.o.o., kjer vam na USB lahko natisnejo tudi logotip po vaši izbiri.

3. Hitrost prenosa podatkov

Novejši USB ključi uporabljajo USB 3.0 in po tovarniških podatkih omogočajo prenos podatkov, ki je do 10x hitrejši od najhitreje delujočih SD spominskih kartic in SSD diskov. Hitrost prenosa podatkov je velika prednost, saj s takšnim USB ključem film v HD formatu prenesete prej kot v 15 sekundah, v primeru, da ga želite prenesti na starejši HDD disk, pa lahko prenos traja tudi več kot 10 minut.

Načini uporabe USB ključev

Ker ima USB ključ veliko prednosti, omogoča tudi širok spekter uporabe. Pripravili smo seznam treh načinov njegove rabe.

1. Pomembne datoteke vedno pri roki

USB ključ lahko preprosto shranite v denarnici ali ga pripnete zraven ključev svojega bivališča. Tako ga boste imeli vedno pri roki. To vam omogoča instanten dostop do fotografij, učnega ali službenega gradiva in ostalih datotek, ki jih imate naložene na svojem USB ključu.

Lesen USB ključ

Zaradi same varnosti je priporočljivo, da si nastavite tudi geslo, s katerim onemogočite, da bi USB ključ uporabljale nepooblaščene osebe.

2. Dostop do najljubših programov in nastavitev

Najbolj popularni programi ponujajo tudi prenosljive verzije, ki jih lahko namestite in uporabljate prek USB ključa. Mednje spadajo brskalnik Firefox, antivirusni program McAfee, Adobe in številni drugi programi. To pomeni, da lahko nekatere svoje najljubše programe uporabljate ne samo na svojem, ampak tudi na drugih računalnikih.

3. USB ključ za namene promocije

USB ključi so odlično promocijsko ali poslovno darilo. Zaradi zgoraj omenjenih prednosti in načinov uporabe jih bodo vaši poslovni partnerji in stranke zagotovo veseli. Nanje lahko naložite svojo predstavitev ali ponudbo, kar bo na prejemnika USB ključa naredilo dober vtis.

Če potrebujete USB ključe z logotipom svojega podjetja, se obrnite na habeco.si, kjer vam nudijo še dotisk, lasersko graviranje in možnost naročila večje količine.

Med največje pisarniške stroške spadajo tonerji

V našem podjetju, v katerem je 23 zaposlenih, smo se odločili za varčevalne ukrepe, saj so stroški v zadnjih dveh letih izjemno narasli. Izkazalo se je, da ti ne nastajajo v proizvodnji, temveč večinoma v pisarnah. In ne, niso bili krivi mobilni telefoni, kot bi morda kdo pričakoval – precej presenetljivi so bili stroški za pisarniški material.

Zakaj prav tonerji?

Poceni tonerjiGotovo se tudi vam kdaj pripeti, da mora otrok za v šolo natisniti kakšno seminarsko ali raziskovalno nalogo, vi pa nimate tiskalnika ali vsaj ne kakovostnega barvnega laserskega tiskalnika. Ali pa ne bi radi porabljali domačih kartuš in tonerjev. In tako nesete stvari v službo ter jih natisnete tam. Pri nas je bila to povsem vsakdanja praksa in na veliko se je tiskalo najrazličnejše stvari, tonerji pa so se pač redno naročali, ne da bi kdo kaj vprašal. Zdaj so temu naredili konec – izkazalo se je namreč, da smo v lanskem letu za tonerje odšteli več kot 800 evrov.

In ne le, da nič več ne tiskamo vse povprek stvari, ki niso službene. Tudi pri drugih stvareh moramo varčevati, saj tonerji niso bili edini prevelik strošek.

Poleg tega, da je tisk omejen in lahko odslej zanj skrbi samo naša poslovna sekretarka, kateri moramo po elektronski pošti poslati dokumente za tisk ali ji jih dostaviti na ključku, pa so se šefi odločili tudi, da se bodo kupovali nekoliko cenejši tonerji. Ugotovili so, da so poceni tonerji nujni za uspešno reorganizacijo podjetja – zdaj se jih torej kupuje skoraj tako, kot poteka naročanje v javnih podjetjih: kupimo tam, kjer je najceneje.

Kartuše.net

To je pogosto v spletnih trgovinah, ki so specializirane za tovrstno ponudbo, pri njih pa so na voljo tako originalni kot še cenejši neoriginalni tonerji. Zdaj naročamo pri njih in dostava poteka preko pošte, ne pa preko zastopnika, ki bi skrbel za ves naš pisarniški material in pri katerem so cene dosti višje.

Prevajalska agencija DigitPen

Prevajalske storitve so v času globalnega komuniciranja nujne tako za podjetja kot za posameznike, saj je naš jezik žal premalo razširjen, da bi si z njim lahko pomagali pri vseh potrebah, s katerimi se vsakodnevno srečujemo pri delu ali študiju. Za to, da bi svoja besedila kakovostno in predvsem natančno prevedli v tuj jezik, ali pa, ravno obratno, tuje vsebine prenesli v našega, je potrebna prevajalska agencija z izkušnjami, ki nam lahko zagotovi tako prevajanje splošnih kot tudi strokovnih besedil.

Zakaj izbrati prevajalsko agencijo DigitPen?

Prevajalska agencija DigitPen je mlada glede na svoja leta, a izjemno bogata po izkušnjah, pri njej pa poskrbijo za hitro in kakovostno prevajanje najrazličnejših splošnih in tudi strokovnih besedil v slovenščino ali iz nje v številne svetovne jezike, kar vam omogoča, da bo besedilo razumljivo najširši možni množici bralcev. Prevajajo tako povzetke diplomskih nalog kot članke, navodila za uporabo, predstavitve in vse ostalo, kar podjetnik ali posameznik potrebuje za uspešno predstavljanje v svetu.

Prijaznost in strokovnost

V čem je njihova prednost? Prevajalska agencija DigitPen se v prvi vrsti odlikuje po širokem naboru sodelavcev, ki so specialisti za svoje jezike. Besedila se vedno dodelijo najboljšemu možnemu prevajalcu, ki ne le, da obvlada jezik, temveč ima izkušnje tudi s področjem, ki ga pokriva posamezno besedilo. Tako ni skrbi, da bi se specifično strokovno besedilo s področja farmacije dodelilo nekomu, ki z njo nima izkušenj, saj je doslej prevajal bolj besedila s področja ekonomije ali podobno. Prav tako se ponašajo s svojo hitrostjo, ki pa seveda ne vpliva na to, na kakšnem nivoju je delo opravljeno. Vsako besedilo se namreč po prevodu še enkrat dodatno pregleda in lektorira, s čimer se poskrbi, da ni v njem prav nobenih napak in pomanjkljivosti.

Izkušnje štejejo!

Prevajanje DigitPenVerjetno ni potrebno posebej poudarjati, da za kakovostno prevajanje največ štejejo izkušnje, ki jih prevajalec pridobiva s povečevanjem števila strani oziroma pol, ki jih je prevedel v svoji karieri. Marsikatera prevajalska agencija na to pozablja in sprejema v svoje vrste tako rekoč vse, ki imajo nekaj znanja jezika in so osvojili katerega od programov za prevajanje, pri agenciji DigitPen pa velja, da se vedno najemajo zgolj strokovnjaki za prevajanje, ki lahko svoje znanje dokažejo tudi s svojo »kilometrino«. Za dober prevod namreč še zdaleč ni dovolj, da imaš znanje jezika, temveč je potrebno biti tudi slogovno izjemno podkovan, sicer je lahko vsebinsko odgovarjajoč prevod na slabem nivoju in ne nudi pričakovane kakovosti.

Kaj pa cena? Vsaka prevajalska agencija ima na področju cen svoje vrednotenje, a pri DigitPen se lahko pohvalijo s cenami, ki veljajo za ugodne – zato jih tudi prav nič ne skrivajo in so javno objavljene na njihovi spletni strani.

Z vsebinskim marketingom do odličnih rezultatov

Vsebinski marketing, ki mu pravimo tudi content marketing, postaja vse bolj priljubljen način komunikacije s strankami, saj hkrati pospešuje prodajo in krepi tako prepoznavnost kot ugled blagovne znamke. Zakaj je tako priljubljen? Predvsem zaradi tega, ker ga stranke ne zaznavajo kot vsiljivega, temveč kot koristnega – in ga tako za razliko od drugih oblik marketinga sprejmejo s široko odprtimi rokami oziroma se nanj celo same naročijo.

Kaj vse je vsebinski marketing?

Lahko bi rekli, da je vsebinski (content) marketing nasprotje umeščanju produktov oziroma »product placementu«. Pri slednjem se je določene proizvode oglaševalo tako, da se jih je umeščalo v posamezne vsebine (na primer v filme, pri čemer lahko kot enega najbolj znanih omenimo priznano znamko sončnih očal v klasiki Top Gun). Vsebinski marketing pa je ta koncept predrugačil. Osnovni namen ni vsebina, temveč je osnovni namen prodaja oziroma grajenje blagovne znamke, vsebina pa pri tem služi za podporo.

Vsebinski marketing

Content marketing je pomemben del grajenja blagovne znamke.

Kot vsebinski marketing tako poznamo razne televizijske oddaje, ki prodajajo proizvod, a poleg ponujajo še zanimive in informativne prispevke s posameznih povezanih področij (na primer prodaja prehranskih dodatkov v obliki oddaje za zdravo življenje). Prav tako štejemo za vsebinski marketing revije, ki jih svojim strankam pošiljajo posamezna podjetja (na primer revije z novicami o avtomobilih posamezne blagovne znamke). Najbolj pa se je vsebinski marketing razvil na spletu – natančneje v obliki email marketinga.

Zakaj vsebinski marketing tako dobro prodaja?

Enostavno: ker gre za marketing z dodano vrednostjo. Če pošiljate strankam zgolj oglasni material, se ga bodo hitro zasitile, če tega spremljajo vsebine, ki so zanimive in jih z veseljem berejo, pa ne le, da jih bodo prebrale enkrat, temveč se bodo nanje celo naročile. Kadar pošta ni zgolj oglasna, temveč tudi informira ali pa tudi prinaša zgolj zabavne teme, je ta zagotovo precej bolje sprejeta. Za dober vsebinski marketing se torej izplača potruditi in tako s strankami graditi odnos, ki se ga ne bodo nikoli zasitile. Saj veste – nič ni lepšega kot stranka, ki dejansko komaj čaka novosti.

In kaj je pri vsebinskem marketingu najbolj pomembno? Gotovo kakovost vsebine, ki pa mora biti prilagojena ciljni skupini. Tako se za nekatere čisto dobro obnese, če pošljejo stranki na njen elektronski naslov poleg nove prodajne ponudbe še kak poljuden članek, drugi pa se morajo potruditi za nekoliko resnejše intervjuje ali bolj strokovno pripravljene članke. Presenetljivo, a tudi »rumeni tisk« in povsem trivialne stvari, kot so horoskopi, se lahko obrestujejo – če jih le pošiljamo na naslove ljudi, ki so jim takšne stvari dejansko všeč in zanimive.

Kaj je TIG varjenje?

Postopek varjenja, ki mu pravimo TIG varjenje, je dobil svoje ime iz besed »tungsten inert gas«. Velja za najbolj zahteven način varjenja, pri njem pa se uporablja netaljiva volframova elektroda, ki se ne izrablja, za zaščito pa inertni oziroma žlahtni plin argon. TIG varjenje je odlično za varjenje tanjšega nerjavečega jekla, aluminijevih, bakrovih ter magnezijevih zlitin, saj pri teh omogoča najbolj močne, natančne in kakovostne zvare. Ta vrsta varjenja ni priporočljiva za varjenje svinca in cinka.

Sam postopek je počasnejši od drugih načinov varjenja, od varilca pa zahteva veliko izkušenj in znanja – poskrbeti je treba za kratko razdaljo obloka, to pa pomeni, da je potrebno imeti mirno roko oziroma paziti, da ne pride do stika med elektrodo in elementom, ki ga obdelujemo. Prav tako je TIG varjenje tudi nekoliko dražje, zato se v primeru, da je to mogoče, večina raje odloči za MIG varjenje.

MIG varjenje

Glavna prednost MIG varjenja je v nižji ceni storitve.

Kako posebno je TIG varjenje, pove podatek, da se največ uporablja v letalski industriji in tudi za vesoljska plovila, v »običajni« proizvodnji za kovine oziroma obdelavo kovin pa je potreben pri varjenju cevovodov ter v orodjarstvu. TIG je nujen tudi v industriji, kjer so posebni higienski standardi, na primer v živilski in kozmetični, pa tudi v kemični industriji.

TIG varjenje pri Kovinc d.o.o.

Ključavničarstvo Kovinc d.o.o., ki je specializirano za izdelavo in obdelavo najrazličnejših kovinskih izdelkov ter za kovinske konstrukcije, nudi vse postopke varjenja, še posebej pa so v podjetju Kovinc d.o.o. ponosni, da lahko svojim strankam nudijo tudi varjenje po postopku TIG, ki velja za najtežjega in najbolj specifičnega. Tega uporabljajo predvsem za varjenje aluminija in magnezija, prav tako pa za ogljikova, nerjavna in legirana jekla. Za zaščito in preprečevanje korozije pri varjenju uporabljajo žlahtni plin argon.

Kovinc d.o.o.

Podjetje Kovinc d.o.o. je specializirano za različne vrste varjenja.

Ker poteka TIG varjenje pri visokih temperatura, tudi do šest tisoč stopinj, vam pri podjetju Kovinc s to tehniko zagotavljajo tako varjenje lahkih kovin in njihovih zlitin kot tudi vseh drugih barvnih kovin, ki imajo visoko tališče.

Kako izbrati svoj sanjski poklic?

Nasvet, ki ga glede poklicev najbolj pogosto srečamo v medijih in ki ga pogosto mladim priporočijo tudi razni uspešni posamezniki, je ta, da je v poklic najbolje spremeniti kar svoj hobi. Tisto, kar radi počnemo že v prostem času in morda od malih nog, je tisto, v čemer bomo našli največ sreče in zadovoljstva. Seveda pa to ne vodi vedno v sanjski poklic oziroma tudi ni najboljši nasvet, kar se tiče družbe kot celote. Da bi našli zase popoln poklic, je torej treba vzeti v obzir mnogo več dejavnikov ter svoje načrte za prihodnost precej bolj premisliti.

Zakaj hobi ni vedno sanjski poklic?

Bodimo povsem praktični: marsikaterega poklica ni mogoče opravljati kot hobi. Lahko rečemo, da smo imeli vedno veselje z računalniki, zato smo postali programer. Da smo vedno radi risali obleke, zato smo postali modni oblikovalec. Zagotovo pa kot hobi ne moremo opravljati marsičesa drugega – če hočeš postati na primer zdravnik, ne moreš izhajati iz hobija. In še več je poklicev, ki so za družbo nujno potrebni, pa jih verjetno nihče ne bi niti želel imeti za hobi. Zagotovo v takšnem primeru ne bi imeli davčnih strokovnjakov, mesarjev in podobno.

Zdravniki

Vsak poklic žal ne more izhajati iz hobija.

Če izbiramo svoj sanjski poklic glede na hobi, pa seveda tvegamo tudi drugače. Lahko sicer delamo tisto, kar nas veseli, a smo za to izjemno slabo plačani – in to potem zagotovo ni sanjski poklic. Nekaterim res uspe, in ti potem delijo nasvete kot »vaš hobi naj postane vaš poklic«, več pa je zagotovo tistih, ki jim to ne uspe.

Kakšen je dejansko sanjski poklic?

Sanjski poklic je tisti, s katerim dobite službo, ki ga z veseljem opravljate, ki vam daje želen družbeni status in ki je dobro plačan. Če kateri od teh dejavnikov manjka, se ne more kvalificirati za sanjski poklic. Saj veste – delo, ki ga vsi zaničujejo, ni kaj prida sanjsko, pa četudi ste zanj dobro plačani, prijetno in zanimivo delo, ki pa ne prinaša denarja, pa tudi ne šteje.

Da bi našli svoj sanjski poklic upoštevajte naslednje:

1. Poklicna področja, ki so vam blizu. Pri tem ne bodite preveč ozko usmerjeni – med izobraževanjem boste namreč odkrili razne »podvrste« ali »izpeljanke« posameznega poklica – tako lahko nekdo, ki ga zanima biologija, nazadnje postane virolog, ljubitelj računalnikov pa se specializira morda zgolj za Oracle.

2. Razmislite, katera so poklicna področja prihodnosti. Ne odločajte se za poklice, ki so zastareli in za katere je že sedaj preveč kadra – izberite nišna zanimanja, kjer bo veliko napredka in razvoja.

3. Pomislite na celoten spekter delovanja v določenem poklicu. Lahko z njim konkurirate zgolj za eno točno določeno delovno mesto ali se lahko prijavite tudi na množico sorodnih?